Clair de Lune
Nombre de messages : 13133 Age : 55 Localisation : perdue dans de doux rêves... ^_^ Citation préférée : When you can live FOREVER, what do you live for...? Date d'inscription : 15/03/2009
Carnet Intime Musique Préférée: Supermassive Black Hole Personnage Twilight préféré: Arghhhh... quelle question...! Mon Tome préféré: hum...
| Sujet: "Cosmopolis" ... *NEW* still and Press Kit to dl... Ven 4 Mai - 10:59 | |
| ...The Official Cosmopolis website posted the press kit in their download section.
To douwnload the entire PDF Press Kit.... just click HERE ... It has the same interview we posted HERE as well as credit info and movie length: 1 hour 48 minutes
| |
|
Clair de Lune
Nombre de messages : 13133 Age : 55 Localisation : perdue dans de doux rêves... ^_^ Citation préférée : When you can live FOREVER, what do you live for...? Date d'inscription : 15/03/2009
Carnet Intime Musique Préférée: Supermassive Black Hole Personnage Twilight préféré: Arghhhh... quelle question...! Mon Tome préféré: hum...
| Sujet: Re: "Cosmopolis" ... *NEW* still and Press Kit to dl... Mer 9 Mai - 1:23 | |
| | |
|
Sparkle
Nombre de messages : 763 Age : 42 Localisation : Liverpool Citation préférée : No measure of time with you will be long enough, but we'll start with forever Date d'inscription : 05/07/2011
| Sujet: Re: "Cosmopolis" ... *NEW* still and Press Kit to dl... Mer 9 Mai - 23:47 | |
| SEX FACE ALERT !!!!!!!!!!!! | |
|
Clair de Lune
| Sujet: Re: "Cosmopolis" ... *NEW* still and Press Kit to dl... Jeu 10 Mai - 0:17 | |
| ... grave...!!!! | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: "Cosmopolis" ... *NEW* still and Press Kit to dl... | |
| |
|