Clair de Lune
Nombre de messages : 13133 Age : 55 Localisation : perdue dans de doux rêves... ^_^ Citation préférée : When you can live FOREVER, what do you live for...? Date d'inscription : 15/03/2009
Carnet Intime Musique Préférée: Supermassive Black Hole Personnage Twilight préféré: Arghhhh... quelle question...! Mon Tome préféré: hum...
| Sujet: MTV Videos Music Award 2011 Mar 23 Aoû - 18:32 | |
| - Citation :
If you want to catch a glimpse of megacutieTaylor Lautner before his action-thriller "Abduction" hits theaters next month, you best get yourself down to L.A.'s Nokia Theatre Sunday afternoon. Or better yet, just tune into MTV's Video Music Awards, because everyone's favorite werewolf is set to present at this year's ceremony!
The 19-year-old was among a slew of VMA presenters announced today, including Nicki Minaj, Drake, Joe Jonas and Jared Leto, who join previously announced stars Selena Gomez (she'll help host the black carpet pre-show), Seth Rogen and newly wed Kim Kardashian.
Now, we can't guarantee any hi-jinks on par with the Rob-on-Taylor smooch from this year's Movie Awards, but we can't rule them out either! Regardless, we'll take any and all opportunities to gawk at Taylor in whatever capacity we're allowed without threat of a restraining order. And we hope you will too.
donc pour l'instant, Taylor est annoncé présent, mais rien sur Rob ou autre... ... j'ai des doutes quand même sur sa présence (à chouchou), mais bon, on ne perd rien à croiser nos tits doigts..!! | |
|
Clair de Lune
Nombre de messages : 13133 Age : 55 Localisation : perdue dans de doux rêves... ^_^ Citation préférée : When you can live FOREVER, what do you live for...? Date d'inscription : 15/03/2009
Carnet Intime Musique Préférée: Supermassive Black Hole Personnage Twilight préféré: Arghhhh... quelle question...! Mon Tome préféré: hum...
| Sujet: Re: MTV Videos Music Award 2011 Mar 30 Aoû - 20:17 | |
| | |
|
Clair de Lune
| Sujet: Re: MTV Videos Music Award 2011 Mar 30 Aoû - 20:40 | |
| | |
|
Clair de Lune
| Sujet: Re: MTV Videos Music Award 2011 Mar 30 Aoû - 20:41 | |
| | |
|
leslie90
Nombre de messages : 2740 Age : 52 Localisation : Belfort Citation préférée : L'eternite, toute l'eternite , rien que l'eternite Date d'inscription : 29/08/2009
Carnet Intime Musique Préférée: Personnage Twilight préféré: Mon Tome préféré:
| Sujet: Re: MTV Videos Music Award 2011 Mer 31 Aoû - 8:15 | |
| | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: MTV Videos Music Award 2011 | |
| |
|